Prima pagina
Despre noi
Pachete
Blog
CONTACT

On decembrie 2nd, 2017 by dowmedia99322

Strategii de îmbunătățire a rezultatelor dumneavoastră de marketing

Posted In:
Blog

Serviciul de mesaje scurte (SMS), numit și mesagerie text mobilă este o modalitate destul de nouă de a vă promova afacerea. De fapt, SMS-ul este probabil cel mai eficient mod de a livra un mesaj către publicul dumneavoastră, potrivit Forbes. De asemenea, SMS-ul poate costa mai puțin și poate atinge un procent de răspuns de 45% în comparație cu alte strategii de marketing precum comunicarea prin email care poate obține o rată de răspuns de doar 6%.

Avantajele SMS-urilor în cadrul strategiei de marketing
SMS-ul are maximum 160 de caractere, inclusiv spațiile pe care le puteți trimite și primi prin intermediul dispozitivelor mobile, astfel încât audiența dumneavoastră să poată citi rapid mesajul scurt trimis. Potrivit celor mai recente studii de marketing realizat cu ajutorul aplicațiilor mobile, destinatarii deschid 95% din toate mesajele SMS primite.
Mesajele text mobile sunt probabil cel mai rapid mod de a comunica cu publicul țintă. New York Times spune că SMS-ul este relativ curat și fără spam, iar cea mai mare oportunitate de promovare a serviciilor și produselor comercializate este astfel disponibilă comercianților, având în vedere creșterea rapidă a utilizatorilor de dispozitive mobile. Forbes raportează faptul că peste 4 miliarde de oameni din întreaga lume trimit și primesc în mod regulat mesaje text.
Strategiile de marketing prin SMS reprezintă astfel o frontieră deschisă. Prin adoptarea unor metode cu eficiență dovedită în acest domeniu, vă puteți mări vânzările și puteți spori loialitatea clienților dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil.

Creați o listă completă de date de contact pentru mobil
Înainte de a putea trimite mesaje text, trebuie să aveți o bază cu date de contacte. Ca și în cazul emailului, trebuie să vă adresați membrilor de audiență pentru ca aceștia să opteze pentru primirea mesajelor text. Puteți crea lista contactelor care vor primi SMS-ul de la dumneavoastră cu ușurință.
O bună strategie de a crește rata de opțiune este de a oferi un cadou gratuit sau o reducere la achiziționarea unor produse prin acceptarea primirii SMS-urilor trimise de dumneavoastră în viitor.

Atrageți publicul țintă
Deoarece mulți oameni ar putea plăti pentru a primi mesaje text, ar trebui să trimiteți astfel de mesaje doar celor care doresc să le primească. Chiar dacă optează pentru aceasta, oamenii răspund cel mai adesea atunci când îi abordați în manieră personală. Rata de răspuns va crește considerabil atunci când creați mesaje mai personale pentru clienți astfel încât acestea să nu pară a fi de tip spam.

Dacă trimiteți pur și simplu descrierea unei promoții, este posibil să nu primiți un răspuns bun prin SMS. Cu toate acestea, audiența va aprecia mult primirea de coduri promoționale pentru reduceri sau cupoane către produsele și serviciile dumneavoastră. O altă modalitate de a vă implica publicul constă în oferirea unui cadou gratuit pentru o recomandare sau un scurt testimonial. Acesta este un pas important către creșterea loialității clienților dumneavoastră.
Campaniile de marketing prin SMS bine create vă pot ajuta să construiți rapid relații de succes cu clienții dumneavoastră.

On decembrie 2nd, 2017 by dowmedia99322

SMS Gateway: Integrarea transmiterii automatizate a SMS-urilor cu orice aplicație web

Posted In:
Blog

SMS Gateway reprezintă o metodă nouă prin care cei interesați pot opta pentru transmiterea SMS-urilor în manieră automatizată prin integrarea acestui proces cu orice tip de aplicație web. Includem în această categorie elemente precum website-urile, platformele recente de eCommerce și diversele tipuri de magazine online dezvoltate pentru promovarea afacerii dumneavoastră. Acest tip de integrare permite asigurarea transmiterii de comunicări pertinente către clienți prin SMS-uri automatizate.

Care sunt avantajele opțiunii SMS Gateway
Cei care optează pentru această tehnologie, vor putea să își notifice prin SMS partenerii de afaceri, clienții curenți și cei potențiali cu privire la ofertele lor, livrarea comenzilor deja efectuate, emiterea facturilor aferente acestora, detaliile privind colectarea debitelor sau diverse alerte de tranzacții pentru a ușura procedura de lucru cu aceștia.
Această opțiune este menită să vină atât în ajutorul prestatorilor de servicii cât și a clienților prin îmbunătățirea semnificativă a comunicării dintre aceștia, cu economisirea timpului aferent asigurării acesteia în manieră automatizată.
În plus, un alt avantaj demn de menționat în cazul SMS Gateway este reprezentat de către posibilitatea de dezvoltare a unor mecanisme tehnologice de ultimă generație de autentificare prin SMS. Cu ajutorul acestora, clienții vor primi parolele de logare tot prin SMS pentru a fi asigurată sporirea nivelului de securitate a conturilor din cadrul aplicațiilor accesate de către aceștia.

Posibilități multiple de integrare și utilizare a tehnologiei SMS Gateway
SMS Gateway reprezintă un tip specific de API care nu este greu de integrat cu majoritatea aplicațiilor web utilizate de către cei care doresc să presteze servicii sau să comercializeze diverse produse online.
Există o gamă variată de metode prin care acest API poate fi integrat în aplicațiile dumneavoastră conform propriei alegeri sau a recomandărilor primite din partea echipei tehnice cu care colaborați pentru efectuarea unor astfel de modificări în cadrul aplicațiilor web utilizate.
Prin intermediul SMS Gateway, veți putea beneficia de transmiterea automatizată a unor SMS-uri individualizate dacă veți dori acest lucru. De asemenea, această tehnologie vă va permite și să optați pentru transmiterea unor campanii bulk de SMS-uri menite să ajungă la întreaga gamă de clienți a căror date le aveți salvate în baza dumneavoastră de date.

Contorizarea activității în timp real
Această integrare de tip API vă permite și urmărirea în timp real a statusului SMS-urilor trimise către clienții dumneavoastră. Această verificare poate fi realizată direct din cadrul platformei SMS Link. În plus, puteți opta și pentru primirea unor rapoarte de livrare emise în manieră automatizată pentru fiecare SMS transmis astfel încât acesta să poată fi procesat în timp util.
Această opțiune vă ajută în procesul de asigurare a unor răspunsuri eficiente către întreaga listă de clienți pe care doriți să îi țineți la curent cu întreaga gamă de oferte pe care o puneți la dispoziția acestora sau privind detaliile fiecărei comenzi sau tranzacții efectuate de aceștia.
Interfața de configurare completă vă este disponibilă online astfel încât să fiți mereu la curent cu tot ceea ce se întâmplă. Eficiență și rapiditate: acestea sunt premisele unei comunicări valoroase cu clienții dumneavoastră.

On decembrie 2nd, 2017 by dowmedia99322

Motive pentru utilizarea SMS-urilor pentru întreprinderile mici

Posted In:
Blog

Mulți proprietari de afaceri mici fac greșeala de a gândi că strategiile de marketing prin intermediul mesajelor text este o opțiune viabilă doar pentru marile corporații cu bugete mari. Cu toate acestea, întreprinderile mici pot și ar trebui să adopte campanii de marketing prin SMS pentru a-și dezvolta afacerea și pentru a profita de eficiența și fiabilitatea SMS-urilor.
SMS-ul are o rată de click de 19% iar mesajele text sunt citite în medie în doar 5 secunde. Prin urmare, pe lângă faptul că este o metodă eficientă și prin care întreprinderile mici pot ajunge la clienți, aceasta este, de asemenea, o metodă de marketing preferată de majoritatea clienților: 90% dintre participanții la programele de fidelizare SMS simt că au câștigat valoare datorită alegerii lor de a deveni membri ai rețelei dumneavoastră.

Transmiterea de SMS-uri este accesibilă ca și costuri
Întreprinderile mici au adesea bugete reduse pentru marketing. Vestea bună este că marketingul prin SMS este ieftin în vreme ce agențiile de publicitate sunt scumpe, la fel ca și campaniile de corespondență și chiar apelurile telefonice. Cele mai multe servicii de mesagerie oferă tarife extrem de accesibile, permițându-vă să trimiteți sute sau chiar mii de mesaje fără a resimți aceste eforturi la nivel bugetar.
Cum puteți obține cele mai bune rezultate cu astfel de campanii de marketing prin SMS? În primul rând, trebuie să dezvoltați lista de date de contact disponibile. Pentru a face acest lucru, ar trebui să promovați campania dumneavoastră SMS prin intermediul celorlalte platforme de publicitate. Includeți instrucțiuni despre cum să pot clienții dumneavoastră să se înscrie la newsletter-ul de email și includeți acest sigiliu în magazinul online, pliantele și pagini de social media în cadrul cărora vă promovați produsele și serviciile.

Rezultatele obținute prin campaniile de promovare prin SMS
Mesajele text dau rezultate! Acestea funcționează la fel de bine pentru marile corporații și pentru întreprinderile mici și organizațiile non-profit. Iată un scurt studiu de caz care a luat în calcul mici afaceri pentru a stabili aceste rezultate:
• IXICA Communications Inc., o companie care oferă servicii de telecomunicații, a constatat faptul că strategiile de marketing prin email nu funcționau corespunzător pentru ei ca și sistem de facturare și de transmitere a notificărilor.
• Cu toate acestea, prin trimiterea facturilor prin SMS, aceștia au reușit să sporească numărul de clienți cu 30-40% și, în același timp, au mărit numărul de facturi plătite până la scadență cu 20%.

SMS Gateway: Un serviciu eficient pentru relațiile cu clienții
Întreprinderile mici au un avantaj natural asupra afacerilor mari: 80% dintre oameni sunt de acord cu faptul că întreprinderile mai mici acordă un accent mai mare relațiilor cu clienții decât întreprinderile mari. Acest lucru este important pentru dumneavoastră întrucât semnifică faptul că 7 din 10 oameni spun că sunt dispuși să cheltuiască mai mult cu acele companii mici care pot oferi servicii de top clienților datorită grijii alocate comunicării directe cu aceștia.
În concluzie, strategiile de marketing prin SMS vă ajută să obțineți clienți fideli în cel mai scurt timp posibil și să creșteți cantitativ și calitativ vânzările pe termen scurt și lung.

On decembrie 2nd, 2017 by dowmedia99322

Avantajele SMS Gateway pentru eCommerce

Posted In:
Blog

Dacă până acum v-ați bazat pe emailuri și alte metode tradiționale de marketing pentru informarea corespunzătoare a clienților dumneavoastră din categoria afacerilor eCommerce, veți fi interesați să descoperiți și cele mai utile statistici cu privire la trimiterea mesajelor text către aceștia.
De exemplu, știați că majoritatea clienților dumneavoastră au de 6-8 ori mai multe șanse să răspundă la un apel la acțiune primit în cadrul unui mesaj text decât la cele recepționate prin email? În plus, rata click-urilor efectuate în cazul SMS-urilor primite înregistrează un procentaj de 19% în comparație cu cea aferentă mesajelor primite prin email, cu o valoare înregistrată de doar 4.2%.

Date statistice clare care indică avantajele utilizării tehnologiei SMS Gateway
Dat fiind faptul că utilizarea aplicațiilor mobile este un proces cu o rată considerabilă de creștere înregistrată în ultimii ani, nu este de mirare faptul că ultimul raport Mobile 500 efectuat a prezis faptul că afacerile eCommerce pe mobil vor cunoaște o creștere de trei ori mai rapidă decât cea înregistrată în cazul celor de tip eCommerce.
Acest lucru înseamnă că majoritatea clienților dumneavoastră aleg să acceseze magazinele online pe mobil și nu pe laptopuri în marea majoritate a timpului. 52,7% din utilizatorii globali de Internet accesează acest serviciu prin intermediul rețelei mobile, în timp ce în Statele Unite ale Americii, de exemplu, un număr de 75% dintre utilizatorii de Internet accesează aplicațiile online doar prin intermediul telefonului mobil în marea majoritate a timpului.

Asigurați-vă că mesajul transmis ajunge la clienții dumneavoastră
Adoptarea unei platforme de trimitere a mesajelor text pentru a ajunge mai ușor la clienții dumneavoastră arată faptul că acordați suficientă atenție obiceiurilor adoptate de aceștia, ceea ce va transforma strategia curentă de marketing într-una mult mai eficientă pe termen lung.
Trimiterea automatizată a mesajelor text prin SMS Gateway este o opțiune de ultimă generație care oferă soluții practice pe mai multe fronturi, de la marketing la asigurarea unor servicii de suport optime pentru clienți.

Fidelizarea clienților prin SMS
Asigurați-vă de interesul constant al clienților de a efectua cumpărături de la dumneavoastră cu un program exclusiv de fidelizare prin SMS. Aceste programe au înregistrat rate mari de efectuare a achizițiilor online pentru comercianții cu amănuntul care știu cum să le folosească în avantajul lor:
• Asigurați-vă că aveți permisiunea înainte de a începe să trimiteți mesaje text.
• Obțineți clienți noi prin promovarea programului dumneavoastră de fidelizare prin SMS și pe alte canale de marketing cum ar fi emailul, site-urile web și canalele mass-media.
• Oferiți-le clienților dumneavoastră un stimulent reprezentat de oferte exclusive și reduceri pe care nu le pot obține prin e-mail, social media sau alte platforme de marketing.
În concluzie, mesajele text înregistrează rate ridicate de răspuns cu privire la apelurile la acțiune transmise astfel către clienții dumneavoastră. Prin urmare, profitați de acest lucru, făcând apeluri la acțiune clare și localizate la nivel central. Nu este suficient să oferiți informații. Trebuie să reușiți să vă convingeți clienții să dea click și să efectueze achiziții de pe site-urile dumneavoastră prin intermediul campaniilor SMS Gateway.

Lorem Ipsum

HomeAboutServices

Lorem Ipsum

ProductsContact

Lorem Ipsum

HomeBlog

Lorem Ipsum

ServicesAbout

Get in touch

1234 Footer St,
Footville,
Iowa,
753402

Social

twitterfacebookgoogle-plusenvelopelinkedinyoutube-playdribbblebehancetwitchyelpwhatsappglide-ghomebookbookmarkcartphone-handset